Main menu

Background

ျပည္ပေစ်းကြက္မ်ားတြင္ တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားအတြက္ အရည္အေသြးက အဓိကျဖစ္လာ

Wed, 07/03/2019 - 14:27 -- journal_editor

    ယခုအခါ တ႐ုတ္ကုမၸဏီအမ်ား အျပားမွာ ကမၻာအႏွံ႔တြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ပိုမိုတိုးခ်ဲ႕လာၾကရာ "ေစ်းေပါသည္"ဟူ သည့္ စကားရပ္အစား 'အရည္အေသြး' ဟူေသာ စကားရပ္က အစားထိုးေနရာ ယူလာေၾကာင္း မၾကာေသးမီက ထုတ္ ျပန္ခဲ့ေသာ ကမၻာတစ္၀န္းမွ လုပ္သား မ်ားဦးစားေပးထားသည့္ လူမႈကြန္ရက္ Linkedin ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရွိရသည္။ ၎အစီရင္ခံစာမွာ တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားမွ ေစ်းကြက္ရွာေဖြသည့္တာ၀န္ရွိ ပုဂၢိဳလ္ ၆၀၀ ေက်ာ္ႏွင့္ ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၈ ႏိုင္ငံရွိ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းအခ်င္းခ်င္း ပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္ရန္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်မွတ္သူ ၂၀၀၀ ေက်ာ္တို႔ထံမွ စစ္တမ္း ေကာက္ခံခ်က္အေပၚ အေျခခံထား ျခင္းျဖစ္သည္။
     စစ္တမ္းေကာက္ယူခဲ့ေသာ ဆုံး ျဖတ္ခ်က္ခ်မွတ္သူမ်ား၏ ၈၁ ရာခိုင္ ႏႈန္းက တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရန္ စိတ္ပါ၀င္စားမႈကို ျပသခဲ့ၿပီး ၄၀ ရာခိုင္ႏႈန္းက တ႐ုတ္ကုမၸဏီ မ်ားႏွင့္ အလုပ္အတူတကြ လုပ္ ကိုင္ဖူးသည့္ အေတြ႕အႀကံဳ ရွိၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းကသာ တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ေရရွည္မိတ္ဖက္ျပဳ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနၾကသည္။ Linkedin Greater China ၏ ေစ်းကြက္အေျဖရွာသည့္ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ VianneCai က "ႏိုင္ငံရပ္ျခား မွ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်မွတ္သူမ်ားသည္ လြန္ခဲ့ေသာ ငါးႏွစ္အတြင္း တ႐ုတ္ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား၏ အရည္အေသြးကို စတင္အသိအမွတ္ျပဳလာခဲ့ၾကေၾကာင္း၊ သို႔ရာတြင္ တ႐ုတ္ကုမၸဏီမ်ားမွာ ျပည္ပ ေစ်း ကြက္တြင္ ၎တို႔၏ ေရာင္းခ်ၿပီး ေနာက္ေပးသည့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို တိုးတက္ေဆာင္ရြက္ထားျခင္း မျပဳရေသးဘဲ ေဒသခံ၀န္ေဆာင္မႈေပးသည့္ အဖြဲ႕မ်ားကိုလည္း တည္ေထာင္ထားျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း" မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့ သည္။ ဆီလီကြန္ေတာင္ၾကားတြင္ အေျခ ျပဳသည့္ နည္းပညာလုပ္ငန္းျဖစ္သည့္ Linkedin အေနျဖင့္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံသို႔ တရား၀င္ ၀င္ေရာက္ လာကတည္းက  ၎၏၀န္ေဆာင္မႈကို အသုံးျပဳသည့္ တ႐ုတ္လူမ်ဳိး မ်ားမွာ ၁၀ ဆတိုးကာ ၄၇ သန္းအထိ ရွိလာေၾကာင္း ေတြ႕ရွိထားသည္။

 

Source : Xinhua

ေဒါက္တာေရႊစင္ကို
စီးပြားေရးသံမွဴး (နန္နင္းၿမိဳ႕)