Main menu

Background

မေလးရွားကုန္ပစၥည္း သယ္ယူပို့ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းတို့ အရည္အခ်င္းရိွ ယာဥ္ေမာင္း အခက္အခဲရိွ

Tue, 08/30/2011 - 15:38 -- Anonymous (not verified)

မေလးရွားကုန္ပစၥည္း သယ္ယူပို့ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းတို့ အရည္အခ်င္းရိွ ယာဥ္ေမာင္း အခက္အခဲရိွ                     မေလးရွားနိုင္ငံရိွ ကုန္ေသတၲာသယ္ယူပို့ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္း တြင္ မိ်ဳးဆက္သစ္ကုန္ေသတၲာကားမ်ားကို ေမာင္းနွင္ရန္ စနစ္ တက် ေလ့က်င့္ထားျပီး စည္းကမ္းေကာင္းတဲ့ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားရရိွ ရန္ အခက္အခဲ ရိွေနပါတယ္။ တကယ္လို့အေျခအေန ပိုမိုဆိုးဝါး လာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ လိုအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္ဆည္းဖို့အတြက္ ျပည္ပက ယာဥ္ေမာင္းေတြကို ေခၚသြင္းရမွာပဲလို့ မေလးရွားကုန္ပစၥည္း သယ္ယူပို့ေဆာင္ေရး အသင္းဥကၠဌ ဒါတြတ္ရီွ အာဇစ္ဇူဒင္ခီ် အစၥေမးက ေျပာပါတယ္။ မိ်ဳးဆက္သစ္ ကုန္ေသတၲာကားမ်ားက တန္ဖိုးျကီးတဲ့အတြက္ ကုန္ပစၥည္း သယ္ယူပို့ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမွာ အရည္အခ်င္းျပည့္ျပီး ေတာ္တဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေတြလိုေနတယ္လို့ အမိ်ဳးသား ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို့ေဆာင္မႈ ေဘးအနၲရာယ္ကင္းရွင္း ေရးဌာနက ျပဳလုပ္တဲ့ ကုန္းလမ္းသယ္ယူပို့ေဆာင္ေရး ေဘး အနၲရာယ္ကင္းရွင္းေရးလႈပ္ရွားမႈဖြင့္ပဲြမွာ သူကေျပာပါတယ္။ ယာဥ္ တစ္စီးကို ရင္းဂစ္ ၃၅ဝဝဝဝ ရိွသည့္အတြက္ ကုန္ပစၥည္းသယ္ယူ ပို့ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းက စက္သစ္မ်ားအတြက္ ရင္းဂစ္သန္း ၃ဝဝ မွ ၄ဝဝ အထိ သံုးစဲြခဲ့ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။                        ဒါေျကာင့္ ယာဥ္ေမာင္းေတြကို အဆင့္ကိုျမွင့္တင္ေပးရမွာ ျဖစ္သလိုသူတို့ရဲ့ လစာေတြကိုလည္းတိုးေပးရ မယ္။ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တစ္လကိုရင္းဂစ္ ၃ဝဝဝ ကေန ၄ဝဝဝ အထိရရိွျပီး ေတာ္တဲ့လူတြကို ရင္းဂစ္ ၆ဝဝဝ ကေန ၇ဝဝဝ အထိ ေပးတယ္လို့ သူကေျပာပါတယ္။ အမ်ားစုကလုပ္ငန္းအေပၚအထင္ေသးတဲ့အတြက္ ယာဥ္ ေတြကို ေမာင္းနွင္ဖို့အတြက္ ယာဥ္ေမာင္းလိုအပ္ခ်က္က ၂ဝ ရာခိုင္နႈန္းက ၃ဝ ရာခိုင္နႈန္းထိ ရိွမယ္လို့လည္း ေျပာပါတယ္။Source. bernama.com